Správa domu je zajišťována na základě mandátní smlouvy.
Veškeré platby vlastníků jednotek jsou zasílány na účet společenství. Zástupce naší společnosti pak může, ale také nemusí být oprávněn disponovat s tímto bankovním účtem. Rozsah a podmínky dispozice jsou dohodnuty podle individuálních požadavků klienta.
Předání dokladů je uskutečňováno, pokud není dohodnuto jinak, v kanceláři správce popř. elektronicky. Potřebám správy je přizpůsobeno programové vybavení (software SWAN). Výstupy z účetnictví a z evidence předpisů plateb jsou generovány do formátů MS WORD, MS EXCEL, PDF, OpenOffice.
Dobré softwarové vybavení rovněž umožňuje snadné přizpůsobení se v podstatě veškerým požadavkům klienta na přehledy ekonomických informací vycházejících z obratů, zůstatků jednotlivých účtů, účtových skupin či účtových tříd apod. Každý klient má tak volbu, které ekonomické informace chce v rámci přehledu hospodaření dostávat.